ragnarbernadotte

Alla inlägg under oktober 2011

Av Ragnar Bernadotte - 31 oktober 2011 19:22

chacha! :D


Lagar typ mat nu kyckling och pommes! :DDD kuuung (Y)luktar bränt vafan men orka bry sig... 

Ha fixa designen ännu mer nu ochom nu undra så äre

typ på skämt det som står under RAGNAR BERNADOTTE ;D

... så de inte bli små misstolkningar. 

men nu måste jag förtsätta!


xoxo :D

Av Ragnar Bernadotte - 30 oktober 2011 14:16

chacha! :D

Nu var det aslängesen jag blogga senast.. men som tröst har jag fixat designen :o

tog typ en kvart för jag är ju så duktig. och som sagt så äre ju HÖSTLOV!   

vetu hur jävla chill det är eller? Är typ ashungrig nu så ska väl ta nå o äta. :p 

saknar diig som fan skaru veta!♥


Hörs imorrn eller nå :D


xoxo

Av Ragnar Bernadotte - 11 oktober 2011 13:32

chachaa!

jag har typ inte bloggat på två dar, så jag tänkt göra det nu då..

är hemma idag, för ja e sjuuuk DDD8 FAN!

och idag skullere va tacos på skolan! :(

men de kan ja ju få hemma istället, MYCKE godare! ;)

Städa lite för man ska u byta rum! (y) Jag tar syrrans och syrran tar ett annat! :D

Helt slut på nu, trött, förskyld och snuvig... ochäää hostig...

Men ska väl se satt de ordar sig!


Aja, hörs sen!

xoxo

Av Ragnar Bernadotte - 9 oktober 2011 11:47

Chachaaa :D

Känns att den här dagen kmr bli lång... :P

Webba me Wilma (http://www.ericsaadeblog.bloggplatsen.se) på msn, kul liv man har.

Typ hålla på med ved och MSN, mitt liv :') Typ spotify också, ööös! (Y)

Kmr inte göra så mycket idag, typ ba msn me wilma hela tiden :D

Nu kanske man ska ta och fixa ordning på rummet så det ser fint ut! (y)

Bytte lakan, BATMAN, bara för att jag är så jävla mogen. ;)

Men seriöst.. Orka fan inte ved idag asså fatta tört.. Slipper iaf att göra något annat som är tört.

ååååå, börjar bli hungrig nu också.. kanske ska ta nån jävla macka lr nå..


men aja,,,,, hörs kanske mer senare idag! :D

xoxo

 

Av Ragnar Bernadotte - 8 oktober 2011 09:54

Vill ba va sneel me Wilma så ja länkar hennes blogg, igen

http://www.ericsaadeblog.bloggplatsen.se

Av Ragnar Bernadotte - 8 oktober 2011 09:47

chachaa bitchess ;) ne men seriöst

Igår vare typ kung, inte alls för mycket folk. :) och så fick jag en massa saker överstökat (y) jaha, men va ska man göra nu då? äte frukost har jga redan gjort så nu blir väl att sitta här ett bra jävla tag :D

Sms-bombade Wilma igår med typ 10 st "Gör du?"-sms!! >:D

Men hon svarade aldrig. :( *sadface*


Mamma håller på att fixa nån jävla "Internet förstärkare" så nu mhoppas man på snbbare och bättre internet!!! (y)

Jag skulle först göra de, men sen så fatta jag ingenting, fick typ b´damp. Så mamma fick ta över xD


Näääää, kanske man ska ta å städa undan på bordet så mammaaa bli gla! ;D


xoxo

Av Ragnar Bernadotte - 7 oktober 2011 16:36

Ge upp för fan! D:

Sluta snacka skit om alla, skulle du gilla om jag gick och sa saker till andra som din syrra "gjort"?! Eller det kanske inte händer så mkt i ditt misslyckade liv så

du måste väl göra så? Eller? Glöm att vi kommer och pratar med dig. Vill du något får du komma till oss! ORKA DIG!


Okej, men nu ska vi vara glad.. :D För snart blire gårn, blir bara med Wilma:D

Ska ba diska -.- sen ska jag typ göra mig klar sen far jag typ xD Händer inte så mkt i mmitt liv förstår ni.. ;) Eller jo, men...Ähh.. Venne..


Orka fan inge mer </3


men hejdåå

xoxo  

Av Ragnar Bernadotte - 6 oktober 2011 16:55

chachaa!   

Nu har man nyss kommit hem och äte mat!

idrott idag, inte så jävla tört som jag hade trott , jag och Jennifer blev klar efter typ en kvart:) de va orientering, om de v nån som undra..

Sandra♥ hade inställt matte så då fick hon vara me på syslöjden:D för slöjdlärarn är ju sååå snäll?

haha ja, så då prata man me Wilma innan man gick te bussen, kung de!

Gårn imorrn, tagga för fan. Med sandra och Wilma:D ös? nej.


men ska dra nu, inge mer att veta :)

btw, ni har väl inte glömt kolla? :o

http://www.ericsaadeblog.bloggplatsen.se <-----wilmas bästa blogg! :D

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards